Pages

klik sini sekali

Sunday, December 19, 2010

ANDA BERADA DI ZON LARANGAN MAKSIAT

Salam....
Pernah nampak banner macam ni kat mana-mana? Ada tak kat kawasan perumahan anda? Kalau ada berkesan tak. Harap² berkesan la ye. Sekarang mana ada yang tak tau membaca kan.  Tak kan la pulak banner sebesar itu boleh tak perasan atau buat² tak nampak. Tapi macam mana pulak dengan tempat lain yang tak da banner sebegini. Adakah boleh boleh berbuat maksiat. Kat mana² pun perkara yang salah tetap salah kan.
Banner ni sekadar mengingatkan. Yang penting kesedaran pada individu sendiri. Pihak² yang bertanggungjawab pun dah buat kerja depa. Salah satunya gantung banner ni la...Dah penat nak mencekup dan berceramah....Penduduk setempat juga senang nak bekerjasama, sebab perkara sebegini memang tanggungjawab semua.....





2 comments:

azhar said...

besar bapak cam ni kalau x nampak...tak tau lah...hehe

misza said...

bukan tak nampak. buat² tak perasan. hik²

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...