Pages

klik sini sekali

Wednesday, March 30, 2011

Disini ada kerja kosong...


Kali ni buat entry iklan. 
Tapi ni bukan ejensi pekerjaan yer.
Ada sesape yang sedang mencari kerja?
Sesape yang dah tak nak belajar lagi 
@ ibu-ibu yang anak dah besar,
semua dah sekolah, 
boring duk umah sorang-sorang boleh call yer.
Untuk yang tak @ belum bekerja saja tau.
Yang dah ada kerja tak yah la mohon.
Syarat memohon ialah tempat tinggal berhampiran.
Bukan la maksudnya dekat sangat.
Boleh agak kan ikut nombor tipun tu.
Jelas tak nombor tu?
Bagi yang tak nampak nombor dia ialah 03 4296 8373.
Guna hp cikai.bila zoom tu la hasilnya. 
snap dari bawah.^_^

18 comments:

storyfromme said...

saya blaja lagi la.tak leh nak apply :(

misza said...

storyfromme, abiskan belajar dulu yer.

Cik Ezy said...

ala jaoh sgt..
cane nk mohon..
hoho

CT NoArIzAh ArIs said...

Ni bekerja dgn syrkt misza ke ni ??

misza said...

Cik Ezy, tak yah la mohon. cari yang dekat yer. ^_^

misza said...

CT NoArlzAh Arls, sykt tempat saya kerja. saya pun kuli kat sini. bawah lagi dari jawatan yang kosong tu. hehehe...

azharr said...

sykt apa ni?...saja tanya..hehe

misza said...

sykt kecik(sebab saiznya tak besar) hehe...
supply&svc inkjet printer.

diana said...

tak mau kerja dah..
hehehhe

misza said...

diana, tak mau keje tak yah mohon yer. hehehe...

kuSut said...

wah...rekemen kat aku keje bole x:
=)

{ finieViolet} said...

kak..sy tag akk untuk join contest.. kalo sudi jemputlah join ye..tq..

mizzapple said...

kt area mn ni sis?

misza said...

{finieViolet},nanti akak tenguk n buat yer. tq

misza said...

mizzapple, area taman bukit permai, Cheras, KL.

misza said...

kusut, ni untuk yang belum ada keje jer. yang dah ade keje bagus tak yah la yer... ^_^

iniialahaku said...

kje gomen...cmna nk aplly?hehehe..xleh2

lalink7 said...

kat mana le tue? hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...