Pages

klik sini sekali

Tuesday, December 28, 2010

Blog Review By Mr Nakal


Malam ni nak join lak segmen Mr Nakal. Saja
nak tau kenakalan budak² la ni. Had  dulu tak 
nakai pasai tak tau nak tunjuk kat mana. La ni
nakai depa buleh tunjuk kat blog. Kita tunggu
Mr Nakal menakaikan blog lain.


Syaratnya mudah jer(copy paste dari blog dia):

1. Hangpa kena tahan mental
2. Aku akan review sekali dengan tuan blog..hahaa(acah jer)
3. Aku akn review secara jujur..kalau aku rasa boleh di puji aku puji,
kalau boleh di kutuk aku kutuk(dah lama x kutuk orang ni..hohoho)
4. Buat kan entri pasai apa hangpa minat direview oleh aku dalam 
loghat kedah(tu pun klu blh.klu x blh x pa)..
Pas tu tinggalkan url entri hangpa kat komen
P/s : Letakkan header blog aku dan link sekali yer

ok. siap. terima kasih.

3 comments:

Anonymous said...

semoga Mr.Nakal review bis2 san ek blog nie ek :)

misza said...

malu gak nie. tapi biar tau dari tak tau kan...

Hakimi Reza said...

hakhakhak~~La ni depa buleh tunjuk Nakal kt blog noo...

ala misza ni x yah la malu2..haha,Nakal lagi malu nk review blog..ekeke

Thnks join..hohoho

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...