Pages

klik sini sekali

Monday, November 22, 2010

Nak sertai Blog Review pulak.

Blog Review- 1 Hari 1 Blog di Riwayat Hariku.
banner yang kena letak untuk entry ni.

Jalan-jalan kat blog miya jumpa la entry ni. Nak join gak la. Nak tau juga apa pandangan blogger otai tentang blog ni. Kot-kot la kurang masin, masam atau manis. Mesti banyak yang tak cukup. Boleh la tambah apa yang kurang nanti. Nak belajar juga cara-cara nak menambah. Maklum la baru sangat berblogger. Lagi pun saya main belasah je. Bukan pandai IT pun. Harap-harap dapat la menambah sikit demi sikit ilmu melalui segmen-segmen sebegini. Kepada kengkawan lain yang nak join sila la ke www.gnesop.com. Kepada en sop dan geng terjah nanti terima kasih banyak-banyak.

4 comments:

azhar said...

amboi rajin nya...hehe

misza said...

nak tau penilaian orang camane. nanti tak la syok sendiri. hehehe...

sop said...

terima kasih misza join program ni..
rasanya blog ni dah cukup garam dan gula.. cuma perisa strawberry kurang.. huhuhuh [joking]
nantikan review nanti.. Sop buat ikut urutan komen yer.. :)

misza said...

okay. terima kasih en sop.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...