Pages

klik sini sekali

Tuesday, November 23, 2010

ShoutMix Sakit....

Dari pagi tadi bukak je blog tengok shoutmix
tak berfungsi. Cuba la refresh tengok sama jer.
Jalan-jalan pulak ke blog kengkawan. Tengok
sama juga. Cuba masuk web dia pun tak boleh
juga. Hari ni(dari pagi hingga entry ni ditaip)
memang shoutmix tak boleh guna la kot.
Ramai sangat yang menjerit agaknya buat
dia semput. hehehe...
semoga lepas ni semua kembali pulih...

4 comments:

man yusoef said...

haha..harini semua org complain pasal cuti bersalin shoutmix...hehe

misza said...

lepas ni kena cari shoutmix yang laki la pulak...heheh

azhar said...

haha...dah ok....mungkin faktor connection @ blog yg agak berat kot...cuba timbang blog...hehe

misza said...

ari tu dah timbang. jumpa menatang tu kat blog(x ingat dah).masa tu ringan jer.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...