Pages

klik sini sekali

Friday, February 11, 2011

Madukan Nuffnang

Pada (9/2/11) dengan rasminya Nuffnang telah
dimadukan. Dalam blog ni la. Ada gak blog lain
yang telah memadukan lebih awal dari ni. Nak
tau sape madu yang dimaksudkan. Nama dia
'heartbeat'. Ada kat atas tu. klik yer.

Depa kata madu ni tak kan menjejaskan apa-apa.
Bagi blog yang memang tak penah dapat apa-apa
ni memang tak kisah la. Madu tiga ke, empat ke
biasa jer.  Konon-konon blog sekadar suka-suka.
Tapi kalau boleh dapat pendapatan sampingan 
tu kira macam dapat bonus la.

Bagi sape yang belum tau dan berminat boleh la 
klik sini. Kalau nak setia pada yang satu pun ok.
Tapi rajin-rajin la klik bila singgah sini. Sekali jer.
Terima kasih daun keladi, lain kali singgah lagi,
esok lusa klik lagi.

p/s terima kasih untuk yang beri maklumat.

9 comments:

Gadis Kampung said...

GK penah baca pasal heartbeat nie...tapi nnt2 kot nak daftar...

sal said...

terimakasih atas info

b a m b a m ' s said...

klik dia punya HB! wink-wink! :P

! Encik Nakal ! said...

lumayan dak~~hehehe

misza said...

Gadis Kampung. saja cuba² letak.

sal. sama-sama kasihnya. ^_^

misza said...

bambam's. tqvm :)

!Encik Nakal! belum tau lagi. hehe...

azharr said...

tak penah cuba lg...takpa pelan2...hehe

rinie din said...

best of luck.. sy pun dah try

misza said...

azharr, :)

rinie din. tq. best of luck 2u2.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...