Pages

klik sini sekali

Wednesday, February 9, 2011

Cicit kedua ibuku(kakak ku dah jadi nenek)


Ini la cicit ke dua ibuku. Seorang bayi perempuan.Dah umur dua
minggu. Tapi masih ada sikit kuning. Hampir masuk wad hari ni.
Tapi Alhamdullillah bacaan turun ke paras yang tak memungkinkan
untuk admit. Apa pun masih mengamalkan petua untuk menyembuhkan
kuning tu. Semoga cepat sembuh & cepat besar. hehehe.
Nak tau cicit pertama ada kat sini.  Dua-dua baby girl, bestnyer...

p/s gambar dari album Khairul Isma Mohd Isa.
      Dah jadi abah kau yer.

13 comments:

Amira Naddia said...

nak wat baby gak lah!

misza said...

Amira Naddia. ^_^. memang best melayan baby nie.

Melur Jelita said...

Mis Jelita pun dah jadi nenek la ya..he he

Akak dah jadi moyang dah pun..ha ha ha

misza said...

Melur Jelita, ye kak. org jawa panggil mbah. hehehe.

akak anak bongsu yer. sebab tu cepat jadi moyang. Alhamdullillah, pjg umur kita sampai capai gelaran tahap ni.

yott said...

comei nye dia..:)

misza said...

baby memang comei...^_^

sarah-najwan said...

jika tgk baby..time tu jgk rasa nk ber"anak" lagi..hehe

misza said...

sarah-najwan. memang pun. tapi saya 4 anak semua lelaki. nak tambah takut laki lagi. hehehe...

azharr said...

tahniah..hehe

Ujang9897 said...

comelnya baby..saya baru dpt anak buah

misza said...

azharr. terima kasih.

Ujang9897. anak buah pun best gak.

nelly said...

comelnya !!!

misza said...

nelly. yess!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...