Pages

klik sini sekali

Friday, February 18, 2011

Burger Special

As Salam...
Khas untuk penggemar burger tegar. Bagi yang duk Kuantan
mungkin dah kenal kot. Bagi yang diluar Kuantan kalau datang
jangan lupa singgah. Makan sambil burgermbira...


1.burgermbira...kalo makan rasa gembira riang ria
2.burgerlak...makan satu begelak ketawa, makan dua begelak ketawa terbahakbahak
3.burgergarr... lepas makan ada effcet goyanggoyang perot begegar
4.burgermaa...habis makan bunyi keroncong dalam perot tak bergema lagi
5.burgerlora(menu baru)...lepas makan hormon terestoron akan meningkat...aaa...(daging cincang salut cheese...best...)

6. yang lain kena rasa sendiri.

p/s. tolong promote jer. gambar & info copy 
dari ronin shidane kalau nak tau lokasi sebenar
boleh inbox kat dia. nnt dia belanja.hehe.

15 comments:

azharr said...

burgernang air mata...tak dpt pi makan jauh sgt..huhu

Cikziee said...

Zie sama dgn azharr..burgerlinangan air mata..xdpt nk g mkn sne..huhuhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ermm sedapnyer..

Riha NCL said...

kreatif dan sempoi la nama2 burger tu!

misza said...

azharr, siannyer. nnt mintak dia bukak cawangan kat penang.

Cikziee, sedih sgt ni. duk mana? gi la jalan² kuantan. ikut highway sekejap jer.

misza said...

LM, nampak semua mcm sedapkan.

Riha NCL, nama tu la yang menarik perhatian.

! Encik Nakal ! said...

wah~~~nmpk best jer~~

misSbLurRy said...

siyes unique nama nye

aZuMaya said...

salam misza...n3 yg buat saya tersenyum setelah penat koje di opis...hehehhehehe..good job

fara feroza said...

burgelora cam best je..haha

aku cuba menjadi kawan yang baik

Faizal Syukri @ Peja said...

adei, ade jgk burger cmtu...

kak ina kl (1) said...

tak pernah nampak lagi burger ni..

jomlah join contest akak..esok hari terakhir

sal said...

klu yepun nak promosi, kena rasalah dulu, pas tu, belanja free..baru tahu camna makan burger bergumbera

misza said...

!Encik Nakal!, memang pun.

misSbLurRy, kreatif kan.

aZuMaya, mula² saya ingat rekaan.

fara feroza, best ke? takut lak. ^_^

misza said...

Faizal Syukri @ Peja, macam pelik kan.

kak ina kl(1), kalau gi Kuantan boleh cari.
malu nak join contest akak. saya tak pandai.

sal, nnt kita gi rasa sama² yer.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...