Pages

klik sini sekali

Saturday, January 8, 2011

Apa kerja yang tak penat.

Salam...
Dalam kehidupan seharian ada tak kerja yang tak 
penat. Rasanya macam tak da kan. Hari ni cuba la 
tak nak buat kerja. Nak senang lenang duk depan 
pc jer. Ingatkan nak blogwalking dari tengahari 
sampai malam(tapi tolak waktu mandi, makan & 
solat). Sambil tu godek² la yang mana patut. Ada 
member bagitau kasi ceria sikit warna blog. 
Ni dah tukar, tak tau la ok ke tak. Kalau tak ok biaq 
pi la dulu. Penat dah ni(duk depan pc pun penat). 
Mula-mula blogjogging, pastu blogwalking bila 
dah tak larat sangat blogngensot. Yang ni memang
dah penat tahap gaban. 
bersepah adalah lambang kepenatan

"

9 comments:

azhar said...

la...orang gurau saja...dia buat sungguh...sian...sorry yer...yg ni cerah skit bijik mata...hehe

misza said...

ok la tu. kena juga tukar. header pun tak reti buat.

eiela said...

takde kerja yang tak memenatkan.tidur baru best. hehe

Latest Entri :
Pendapat :7 Kes Buang Bayi Seminggu
Pameran Coklat 2011 : Jom Makan Coklat

mamawana said...

kerja sambil enjoy..kerja yg meng enjoykan...

Mr.IX said...

la..la..la...kerja....!

klu tukar warna ceria pn ok gak..hehe

Latest entry :
Join Amazing Race Malaysia Style-Food Challenge sblm 12 January!!

\^__^/

misza said...

eiela, betul tu. tidur memang feveret.

misza said...

mamawana, kalau dapat kerja yang macam tu memang best. tapi lepas tu penat juga kan.

misza said...

Mr.IX, nanti akan difikirkan lagi.hehe.

alongizhamhadi said...

blogjogging bkn penat apa..penat nk tunggu loding..heeee...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...