Pages

klik sini sekali

Monday, January 17, 2011

Tak mahu la...

Salam...
Selalu sangat benda alah ni ada kat sini. Musim 
ujan ni jangan la letak. Tak sempat nak buang. Dah 
jadi camni, kan buruk tu. Dah la mengganggu 
pemandangan, silap-silap rosak pulak wiper ni. 
Nak suruh orang pinjam macam-macam cara.
Nak suruh orang bayar pun macam-macam cara
depa buat. Masing-masing ada cara cari makan
sampai ada yang tak mengikut undang-undang.
Harap-harap jangan la terperangkap dengan peminjam
wang yang camni. Buat tambah masalah je nanti.
Kalau nak pinjam sikit-sikit cari le 'tekun' ke. Biarla
syarikat yang berbudi bahasa & bertolak ansur. heheh...

14 comments:

nub said...

semak betul.kasi pukoi ja..hhaha

man yusoef said...

memang menyemakkan mata memandang benda ni...buat sepah je...huahua

misza said...

nub. mai sini kita pukoi ramai².

misza said...

man yusoef. memang pun. tak kira tempat depa letak.

diana said...

saya pun tak berapa suka benda ni..
kalau kat kawasan perumahan depa baling2 je depan umah..
buat kotor depan umah orang je..

misza said...

diana. dulu majlis ada buat operasi besar²an. tp sekarang dah byk balik benda ni.

echah mashuri said...

heee...mst menyemakkk je..;p

misza said...

echah mashuri. memang menyemakkan mata yang memandang.

sarah-najwan said...

betul..
saya geram ngan iklan2
yg ditepek kt wiper gtu..

skrg ada tektik rompak kete style ginilah
tepek ketas kat wiper blkg kete..huhu

hati2 lah

misza said...

sarah-najwan. dia buat camne pulak tu.

Abhamz said...

salam, memang betul tu, kalau boleh janganlah meminjam itupun jika terlalu terdesak....pilih institusi kewangan yang ternama...

! Encik Nakal ! said...

nak join nub gak~~jom pukoi~~hakhakhak

S..U..D..@..I..S said...

sllu dpt cenggini buang terus bo layan.....

misza said...

Abhamz, banyak lagi yang mengikut undang² kan.

!Encik Nakal!, memang gandingan ideal dgn nub.

S..U..D..@..I..S, biasa memang buang jer.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...