Pages

klik sini sekali

Friday, March 18, 2011

PESANAN UNTUK WANITA

Assalamualaikum...
Untuk kakak-kakak, adik-adik dan anak-anak...
Dapat sms ni dah agak lama dulu, tapi baru ni
ternampak lagi kat status fb seorang rakan.
Ada baiknya share kat sini supaya kita sentiasa
beringat-ingat.

'PESANAN PENTING UNTUK SEMUA WANITA YANG
PERGI KERJA, KOLEJ ATAU SEKOLAH SENDIRIAN'

"Jika anda terjumpa budak kecil sedang menangis,
yang memberi anda alamatnya dan meminta agar
anda menghantarnya ke alamat tersebut, sila
bawanya kebalai polis.Tak kira apa yang anda
mahu lakukan. Jangan bawanya ke alamat yang
diberikan. Ini adalah tektik baru untuk penjenayah
merogol wanita. Sila sms kan mesej ini kepada
semua rakan agar mereka boleh berhati-hati dan
memberitahu maklumat ini kepada rakan-rakan
dan ahli keluarga mereka. Terima kasih".
Dari ASP SUMAN KUMAR..D9 Bukit Aman.

gambar hiasan dari google

Betul ke tidak pesanan ini ada baiknya kita simpan
sedikit untuk bersangka buruk jika sendirian. Sekarang
macam-macam jenis manusia ni. Wanitayang selalu
menjadi mangsa.

6 comments:

izzysabki said...

kenapa la buruk sgt muke budak ni nanges..huhu:D

storyfromme said...

pernah jugak dengar cite ni.dunia sekarang ni susah nak percaya orang.

FaTin.FiRDaUs said...

jahat btl org yg wat tu kan..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

As salam, kita nak buat baik pun susah kan...

misza said...

izzysabki, kalau letak gambar orang tua nangis lagi buruk.huhu...

storyfromme, nak buat baik pun kena berhati-hati kan.

misza said...

FaTin.FiFDaUs. orang jahat ni akan buat macam-macam cara.

BSB, w'slm. orang kata buat baik berpada-pada. mcm ni la kot. ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...