Pages

klik sini sekali

Wednesday, March 16, 2011

Pesanan untuk lelaki

Salam....
Biasa bila nak ingatkan orang seperti untuk mengingatkan
diri sendiri. Tapi kali ni tak sebab ttm bukan lelaki & sudah
tidak perlu dijauhi @ menjauhi...^_^

Disini ada 9 sikap wanita yang perlu dijauhi. Bagi lelaki
budiman jauhi wanita yang bersikap begini:

1. Perasan cantik.
    Kadang tu memang dia cantik, tapi biarla dia tak perasan.
2. Ada 'sugar daddy'
    Berkait juga dengan yang no 1. Kalau dah perasan cantik
    macam-macam boleh jadi.
3. Pandai ambil kesempatan.
    Bahaya juga kalau tak ingat dosa & pahala.
4. Suka mengongkong.
    'Queen control' la kan. Kalau anda 'king control' kira
    'bertemu buku dengan ruas'. ok kot.
5. Mahu sempurna.
    Dah nama pun manusia, diri sendiri tak sempurna nak
    orang lain sempurna. Mana aci.
6. Selekeh.
    Duk umah selekeh, bila keluar bergaya sakan. Biar la kemas kan.
7. Suka mengharap.
    Tak ramai kot golongan ni, sebab wanita sekarang dah pandai berdikari.
8. Terlalu cemburu.
    Cemburu tanda sayang, kalau cemburu buta? 'rimas' jauhkan la.
9. Tidak berhati-hati.
    Dalam perbuatan & kata-kata.
gambar hiasan(tak berkaitan dengan entry)
p/s sumber sila klik sini. Banyak lagi maklumat berkaitan.

   
   

5 comments:

azharr said...

baik akak...hehe

storyfromme said...

waa...pesanan untuk perempuan takde ke? :)

misza said...

azharr, camtu la adik yang baik. hehe...

storyfromme, ada². kena rewind balik. :)

shah-kayrul said...

pesanan no. 2 tue paling bahaya....

misza said...

shah-kayrul.memang bahaya,dengar pun takut.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...